Jeg er mer bevisst på at om jeg skal gi trygghet til alle elever må jeg gi elevene erfaringer med ivaretakelse Svært uenig Jeg er mer bevisst på at om jeg skal gi trygghet til alle elever må jeg gi elevene erfaringer med ivaretakelse Svært uenig
Uenig Jeg er mer bevisst på at om jeg skal gi trygghet til alle elever må jeg gi elevene erfaringer med ivaretakelse Uenig
Nøytral Jeg er mer bevisst på at om jeg skal gi trygghet til alle elever må jeg gi elevene erfaringer med ivaretakelse Nøytral
Enig Jeg er mer bevisst på at om jeg skal gi trygghet til alle elever må jeg gi elevene erfaringer med ivaretakelse Enig
Svært enig Jeg er mer bevisst på at om jeg skal gi trygghet til alle elever må jeg gi elevene erfaringer med ivaretakelse Svært enig
Jeg har gjennom kurset fått flere verktøy for å skape trygghet mellom meg og alle mine elever Svært uenig Jeg har gjennom kurset fått flere verktøy for å skape trygghet mellom meg og alle mine elever Svært uenig
Uenig Jeg har gjennom kurset fått flere verktøy for å skape trygghet mellom meg og alle mine elever Uenig
Nøytral Jeg har gjennom kurset fått flere verktøy for å skape trygghet mellom meg og alle mine elever Nøytral
Enig Jeg har gjennom kurset fått flere verktøy for å skape trygghet mellom meg og alle mine elever Enig
Svært enig Jeg har gjennom kurset fått flere verktøy for å skape trygghet mellom meg og alle mine elever Svært enig
Jeg føler meg mindre usikker når elever har vanskelige følelser og utfordrende atferd Svært uenig Jeg føler meg mindre usikker når elever har vanskelige følelser og utfordrende atferd Svært uenig
Uenig Jeg føler meg mindre usikker når elever har vanskelige følelser og utfordrende atferd Uenig
Nøytral Jeg føler meg mindre usikker når elever har vanskelige følelser og utfordrende atferd Nøytral
Enig Jeg føler meg mindre usikker når elever har vanskelige følelser og utfordrende atferd Enig
Svært enig Jeg føler meg mindre usikker når elever har vanskelige følelser og utfordrende atferd Svært enig
Det er blitt det lettere å forstå elevens ulike behov og hva de trenger fra meg Svært uenig Det er blitt det lettere å forstå elevens ulike behov og hva de trenger fra meg Svært uenig
Uenig Det er blitt det lettere å forstå elevens ulike behov og hva de trenger fra meg Uenig
Nøytral Det er blitt det lettere å forstå elevens ulike behov og hva de trenger fra meg Nøytral
Enig Det er blitt det lettere å forstå elevens ulike behov og hva de trenger fra meg Enig
Svært enig Det er blitt det lettere å forstå elevens ulike behov og hva de trenger fra meg Svært enig
Hvis elevene er urolige/sinte/lei seg, så er jeg blitt mer bevisst på å tilby trøst, omsorg og beskyttelse Svært uenig Hvis elevene er urolige/sinte/lei seg, så er jeg blitt mer bevisst på å tilby trøst, omsorg og beskyttelse Svært uenig
Uenig Hvis elevene er urolige/sinte/lei seg, så er jeg blitt mer bevisst på å tilby trøst, omsorg og beskyttelse Uenig
Nøytral Hvis elevene er urolige/sinte/lei seg, så er jeg blitt mer bevisst på å tilby trøst, omsorg og beskyttelse Nøytral
Enig Hvis elevene er urolige/sinte/lei seg, så er jeg blitt mer bevisst på å tilby trøst, omsorg og beskyttelse Enig
Svært enig Hvis elevene er urolige/sinte/lei seg, så er jeg blitt mer bevisst på å tilby trøst, omsorg og beskyttelse Svært enig
Jeg reagere mindre negativt på elevene mine enn det jeg gjorde før Svært uenig Jeg reagere mindre negativt på elevene mine enn det jeg gjorde før Svært uenig
Uenig Jeg reagere mindre negativt på elevene mine enn det jeg gjorde før Uenig
Nøytral Jeg reagere mindre negativt på elevene mine enn det jeg gjorde før Nøytral
Enig Jeg reagere mindre negativt på elevene mine enn det jeg gjorde før Enig
Svært enig Jeg reagere mindre negativt på elevene mine enn det jeg gjorde før Svært enig
Når jeg reagerer negativt på en elev, tenker jeg oftere enn før at jeg kunne jobbet mer med å relatere meg til eleven Svært uenig Når jeg reagerer negativt på en elev, tenker jeg oftere enn før at jeg kunne jobbet mer med å relatere meg til eleven Svært uenig
Uenig Når jeg reagerer negativt på en elev, tenker jeg oftere enn før at jeg kunne jobbet mer med å relatere meg til eleven Uenig
Nøytral Når jeg reagerer negativt på en elev, tenker jeg oftere enn før at jeg kunne jobbet mer med å relatere meg til eleven Nøytral
Enig Når jeg reagerer negativt på en elev, tenker jeg oftere enn før at jeg kunne jobbet mer med å relatere meg til eleven Enig
Svært enig Når jeg reagerer negativt på en elev, tenker jeg oftere enn før at jeg kunne jobbet mer med å relatere meg til eleven Svært enig
I etterkant av at noe er blitt vanskelig mellom meg og en elev, prøver jeg oftere enn før å ordne opp slik at det bra igjen mellom oss Svært uenig I etterkant av at noe er blitt vanskelig mellom meg og en elev, prøver jeg oftere enn før å ordne opp slik at det bra igjen mellom oss Svært uenig
Uenig I etterkant av at noe er blitt vanskelig mellom meg og en elev, prøver jeg oftere enn før å ordne opp slik at det bra igjen mellom oss Uenig
Nøytral I etterkant av at noe er blitt vanskelig mellom meg og en elev, prøver jeg oftere enn før å ordne opp slik at det bra igjen mellom oss Nøytral
Enig I etterkant av at noe er blitt vanskelig mellom meg og en elev, prøver jeg oftere enn før å ordne opp slik at det bra igjen mellom oss Enig
Svært enig I etterkant av at noe er blitt vanskelig mellom meg og en elev, prøver jeg oftere enn før å ordne opp slik at det bra igjen mellom oss Svært enig
Jeg tenker oftere enn før at jeg må være en god rollemodell for elevene mine Svært uenig Jeg tenker oftere enn før at jeg må være en god rollemodell for elevene mine Svært uenig
Uenig Jeg tenker oftere enn før at jeg må være en god rollemodell for elevene mine Uenig
Nøytral Jeg tenker oftere enn før at jeg må være en god rollemodell for elevene mine Nøytral
Enig Jeg tenker oftere enn før at jeg må være en god rollemodell for elevene mine Enig
Svært enig Jeg tenker oftere enn før at jeg må være en god rollemodell for elevene mine Svært enig
Jeg forstår bedre at når jeg er hjelpsom med elevenes følelser, så vil de bli mer hjelpsomme og støttende med hverandre Svært uenig Jeg forstår bedre at når jeg er hjelpsom med elevenes følelser, så vil de bli mer hjelpsomme og støttende med hverandre Svært uenig
Uenig Jeg forstår bedre at når jeg er hjelpsom med elevenes følelser, så vil de bli mer hjelpsomme og støttende med hverandre Uenig
Nøytral Jeg forstår bedre at når jeg er hjelpsom med elevenes følelser, så vil de bli mer hjelpsomme og støttende med hverandre Nøytral
Enig Jeg forstår bedre at når jeg er hjelpsom med elevenes følelser, så vil de bli mer hjelpsomme og støttende med hverandre Enig
Svært enig Jeg forstår bedre at når jeg er hjelpsom med elevenes følelser, så vil de bli mer hjelpsomme og støttende med hverandre Svært enig
Jeg føler generelt sett at jeg har fått et nærere forhold til elevene mine Svært uenig Jeg føler generelt sett at jeg har fått et nærere forhold til elevene mine Svært uenig
Uenig Jeg føler generelt sett at jeg har fått et nærere forhold til elevene mine Uenig
Nøytral Jeg føler generelt sett at jeg har fått et nærere forhold til elevene mine Nøytral
Enig Jeg føler generelt sett at jeg har fått et nærere forhold til elevene mine Enig
Svært enig Jeg føler generelt sett at jeg har fått et nærere forhold til elevene mine Svært enig
Elevene hører mer på meg nå enn det de gjorde før Svært uenig Elevene hører mer på meg nå enn det de gjorde før Svært uenig
Uenig Elevene hører mer på meg nå enn det de gjorde før Uenig
Nøytral Elevene hører mer på meg nå enn det de gjorde før Nøytral
Enig Elevene hører mer på meg nå enn det de gjorde før Enig
Svært enig Elevene hører mer på meg nå enn det de gjorde før Svært enig